mariamaruschka

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Maria Forsberg - 28 januari 2011 18:35

Nu ska jag testa och se om min egna gjorda signatur fungerar.


  

Av Maria Forsberg - 28 januari 2011 17:06

Så skönt att det är fredag och helg, tyvärr börjar jag helgen med huvudvärk men jag får ta mig en alvedon så får jag hoppas på att jag blir bättre.

Grodan frågade mig precis : mamma får man fredasmys?? Självklart blev svaret, vi får bara hoppas mamma orkar hålla sig vaken tills dess, hahaha.

 

Ugnspannkakan blev helt klart godkännd igår, men som vanligt kom jag inte ihåg att jag skulle ta en bild, men familjen lever och  mår bra..   

 

I helgen är Mattias goa systerson här och förhoppningsvis kan han både hjälpa och lära mig hur man kan göra för att snygga till sin/min blogg lite och göra den mer spännande utseendemässigt.. vi får se vad som händer under helgen och om jag kommer att lära mig något nytt....

 

Kram Maria

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Dagens ord....

Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you,
but no one can walk it for you.

Mixpod

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Besöksräknare

besöksräknare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards