mariamaruschka

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Maria Forsberg - 27 januari 2011 16:54

Idag har jag varit riktigt duktig, jag har rensar ut killarnas klädlådor och lagt i allt som dom fick i julas, det tog en stund men nu är det iallafall gjort.

 

Sen har jag även hunnit hämta ut grodans astmamedicin, en helt ny som vi inte haft tidigare och som han nu själv kan hantera och ta..   

Dessutom han jag handla några joggingbyxor som är bra för dom att ha på dagis som dom inte behöver vara så rädda om. Och till sist så köpte jag mig en almenacka så att jag kan skriva ner lite saker, jag är inte så superduktig på att använda almenackan på min Iphone.

 

Nu ska jag ställa mig och laga mat till familjen, jag ska testa på och göra ugnspannkaka med lite bacon i, vi får väl se om dom överlever, hihi...  

Kanske lägger jag upp en bild på mitt mästerverk sen....

 

So long.... Maria

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Dagens ord....

Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you,
but no one can walk it for you.

Mixpod

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Besöksräknare

besöksräknare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards