mariamaruschka

Direktlänk till inlägg 1 september 2011

Nutrilett

Av Maria Forsberg - 1 september 2011 16:35

sitter med min nutrilett i handen och väntar på att tiden ska gå så att jag snart får gå hem.

Man kan nästan säga att jag tar lite helg redan nu, imorgon ska jag nämligen börja gå hos logopeden med mina 2 yngsta killar.

Virvelvinden kommer jag åka med på förmiddagar och sen på eftermiddagen blir det grodans tur. Så det blir till att vabba hela dagen, man har rätt att vabba 4 timmar för att gå till en logoped och eftersom jag ska gå med båda så blir det en heldag.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Forsberg - 14 november 2012 20:09

är kanske något man skulle göra.... =) Jag älskar verkligen att få skriva av mig här på bloggen men som det märks så har jag inte gjort det på över 1 år, men det ska jag ta tag i nu..     ...

Av Maria Forsberg - 1 september 2011 09:31

Jag gjorde verkligen städningen igår, gud vad skönt det känns idag, härlig känsla att komma hem till nystädat.   Min morgon började med KAOS, så fort Mattias gått utanför dörren, började grodan & virvelvinden käbbla, kättra på varandra, retas, yo...

Av Maria Forsberg - 31 augusti 2011 14:45

Det här är nog den bästa låten just nu enligt mig, jag gillar ju det mesta som Petter gör men dom här låtarna är det ändå något speciellt med jag gillar ju även låten längesen som han gör ihop med Veronica Maggio, jag gillar stuket på låtarna, så enj...

Av Maria Forsberg - 31 augusti 2011 14:13

måste jag göra när jag kommer hem. Blääää! Idag går jag hem redan vid 3, grodans fritids har APT möte och stänger därför tidigare och nu är det min tur att bidra, Mattias hämtade igår då det var APT möte på virvelvindens förskola. Och då tänkte j...

Av Maria Forsberg - 31 augusti 2011 09:27

jag har varit på att blogga känner jag, nu får jag ta mig i kragen och skriva lite mer, jag gillar ju att skriva det är nog inte det som är problemet utan jag ska hitta tiden & orken att sätta mig ner på kvällen och blogga.. =) Men det ska bli bätt...

Presentation

Dagens ord....

Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you,
but no one can walk it for you.

Mixpod

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksräknare

besöksräknare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards