mariamaruschka

Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

KAOS!!

Av Maria Forsberg - 1 juli 2011 09:41

 Min morgon började INTE BRA!! För det första så när taxin ringer och ska hämta upp grodan så hittar jag inte hans ryggsäck, jag får ringa till Mattias och fråga om han sett den vilket det visar sig att den står fint brevid honom i BILEN påväg till jobbet, INTE BRA!

Nu var väl turen i oturen att Mattias inte hunnit så lång så det var bara att vända och han dök upp nästan precis efter taxin, men som om inte det var nog när taxin börjat rulla iväg ser jag att jag då självklart INTE lagt ner grodans kommunikationsbok i ryggsäcken eftersom jag inte hade haft den från början, men Mattias den stackarn hann springa upp taxin och lämna över boken.   

Och iochmed att pappa kom hem igen så ville ju inte virvelvinden gå till dagis nääää rå utan han skulle åka till jobbet med pappa och köra pappas bil. Så då var det bara skrik och gnäll hela vägen till dagis, och blir han sur då blir han ARG   och ser precis ut som gubben här brevid.

Så som om det inte var nog så kom jag ju självklart 10 minuter sent till jobbet, YES vad lyckat, not my lucky day direkt.....

Då kunde man ju hoppas att det slutade där men Å NEJ vad fel man kan ha.

Nu är det så att min äldsta guldklimp till son ska åka på kollo idag till Barnens Ö, hela kvällen igår höll vi på och packade och fixade för att han skulle få med sig allt han behövde, jag fyllde i alla papper som han behövde ha med sig och la i varsitt kuvert, det sista jag på minde honom om imorse var att lägga ner dom 2 kuverten och vad tror ni pojken gör, JO HAN GLÖMMER KUVERTEN ÄNDÅ!! Gaaaaahhhhhhhh, jag blir fan tokig, så det var bara att sätta igång och maila över resebeviset till hans bonusmamma Martina och sen försöka faxa över dom övriga papprena direkt till kollot så det är så hela min morgon sett ut, den hade gärna fått se mycket mer annorlunda ut tycker jag. Men nu är det avklarat och han sitter på bussen till kollot, det blev inga problem, tack & lov....

Nu ska jag jobba på lite..   


 



 
 
ulrika

ulrika

1 juli 2011 10:38

Åhh jag känner igen det där.. bara hoppas resten av fredagen blir bättre.. Trevlig helg gumman.. KRam

http://ulrika76.bloggplatsen.se

Maria Forsberg

1 juli 2011 10:59

Ja man får väl intala sig att det har att göra med att dom är 14 och i puberteten =) men ändå man tycker ju inte att det är för mycket begärt. Trevlig helg du med gumman. Kram

 
Ingen bild

Mormor

1 juli 2011 10:49

Stackars dej men så är det att ha barn som ska åt olika håll.
När jag ska nånstans o ha saker med mej så skriver jag en lista ett par dar före och sedan stryker varje sak på listan samt lägger i det kvällen före.
KRAM på dej du är så duktig tycker jag och en underbart fin mamma. Dina pojkar älskar dej så mycket, du är bäst i världen.
KRAMAR från mormor

Maria Forsberg

1 juli 2011 10:57

Ja men jag gjorde en lista åt honom också att följa, jag la kuverten på hans väska innan jag gick till jobbet för att han inte skulle glömma dom men det gjorde han ju tyvärr ändå.
kram

 
brianna

brianna

1 juli 2011 13:05

hur lade du in en låt på bloggen?

http://chilipralin.bloggplatsen.se

Maria Forsberg

1 juli 2011 14:14

Hej.

Jag har inte lagt in någon låt utan en mixpod och på den har jag sen lagt in en massa låtar. Gå in på mixpod.com och skapa en egen.. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Forsberg - 14 november 2012 20:09

är kanske något man skulle göra.... =) Jag älskar verkligen att få skriva av mig här på bloggen men som det märks så har jag inte gjort det på över 1 år, men det ska jag ta tag i nu..     ...

Av Maria Forsberg - 1 september 2011 16:35

sitter med min nutrilett i handen och väntar på att tiden ska gå så att jag snart får gå hem. Man kan nästan säga att jag tar lite helg redan nu, imorgon ska jag nämligen börja gå hos logopeden med mina 2 yngsta killar. Virvelvinden kommer jag åk...

Av Maria Forsberg - 1 september 2011 09:31

Jag gjorde verkligen städningen igår, gud vad skönt det känns idag, härlig känsla att komma hem till nystädat.   Min morgon började med KAOS, så fort Mattias gått utanför dörren, började grodan & virvelvinden käbbla, kättra på varandra, retas, yo...

Av Maria Forsberg - 31 augusti 2011 14:45

Det här är nog den bästa låten just nu enligt mig, jag gillar ju det mesta som Petter gör men dom här låtarna är det ändå något speciellt med jag gillar ju även låten längesen som han gör ihop med Veronica Maggio, jag gillar stuket på låtarna, så enj...

Av Maria Forsberg - 31 augusti 2011 14:13

måste jag göra när jag kommer hem. Blääää! Idag går jag hem redan vid 3, grodans fritids har APT möte och stänger därför tidigare och nu är det min tur att bidra, Mattias hämtade igår då det var APT möte på virvelvindens förskola. Och då tänkte j...

Presentation

Dagens ord....

Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you,
but no one can walk it for you.

Mixpod

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksräknare

besöksräknare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards