mariamaruschka

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Maria Forsberg - 8 juli 2011 20:05

Nu ska jag äntligen ta mig tid & sätta mig ner och göra mina naglar, jag skulle gjort dom för någon vecka sen men då pajade den elektriska nagelfilen och jag fick beställa en ny, den kom i förra veckan men jag har inte haft tid att sätta mig och göra dom, det tar ju ändå lite tid, men nu ska det äntligen bli av. Jag lägger in en bild på slutresultatet sen. Hej sålänge....


 

Av Maria Forsberg - 8 juli 2011 07:26

Nu har jag ännu ett problem, när jag ändå håller på och fixar om lite i bloggen så tänkte jag att jag även skulle passa på att byta teckensnitt på texten som man skriver för den är ju inte den roligaste i världen kanske, men problemet som uppstod då är ju att det finns hur MÅNGA som helst och man ser ju inte hur dom ser ut innan om man inte ska sitta och googla snitten hela tiden och det tar för mkt tid anser jag så min fråga till er är om ni har något förslag på teckensnitt, jag vill ha ett annat än comic sans MS men det måste ändå vara lätt att läsa för dom som kommer in på min blogg & läser, visst alla dom där scrips är ju sååå snygga men så svårlästa, please ge mig lite råd.....

Nä nu ska jag äta lite frukost sen är det iväg till jobbet som gäller, jobbar ju iallafall bara mellan 9-13....   


Men innan jag loggar ut tänkte jag bjuda på en skön bild på min yngsta son som jag här kallar virvelvinden, såhär hittade jag honom igårkväll när vi skulle gå & sova, jag skulle plocka fram madrass & leksaker under vardagsrumsbordet men hittade det här istället, enjoy.... =)


  Det ser ju så otroligt skönt ut....


 

Presentation

Dagens ord....

Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you,
but no one can walk it for you.

Mixpod

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksräknare

besöksräknare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards