mariamaruschka

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Maria Forsberg - 14 juli 2011 15:54

Han är hemma nu, guud vad härligt!!


 

Av Maria Forsberg - 14 juli 2011 08:50

Idag kommer min äldsta son hem, min fina älskade förstfödda son som har varit på kollo i 2 veckor. (det är han på headern där det står Amore)

Amore står det för det är kärlek på italienska & då han har påbrå från italien (pappa är halvitalienare) så därför tyckte jag att det var passande.

Jag har saknat honom så mycket och det ska bli så mysigt å få krama & pussa på honom, men fråga mig om någon dag igen om det är lika mysigt då, för alla som har en tonåring hemma vet hur det är, dom kan vara fruktansvärt uppkäftiga, stöddiga, ifråga sätter ALLT och tror att dom är coolast i hela världen. Förrut kunde jag iallafall skicka in honom på rummet, idag går det tyvärr inte lika bra om han sätter den sidan till då han är närmare 1,80 och ett muskelpaket (tränar brasiliansk jujutsi) han tittar ner på sin mamma och ler bara. Nu händer ju inte det speciellt ofta utan hamnar jag och prinsen i konflikt slutar det oftast att vi går åt varsitt håll då vi båda kan vara väldigt temperamentsfulla.. =)

Mysigt ska det bli iallafall, jag längtar efter honom!   

Men han stannar bara någon dag för sen åker han hem till pappa & ska ha lite semester där. Sen i augusti kommer han till oss, jag har ju inte börjat min semester än, jag jobbar 1 vecka till..


Prinsen, mummy loves YOU!!


 

Presentation

Dagens ord....

Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you,
but no one can walk it for you.

Mixpod

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksräknare

besöksräknare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards