mariamaruschka

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Maria Forsberg - 9 juli 2011 10:14

Orkade inte lägga upp några bilder på naglarna jag fixade igår men här får ni några på hur det såg ut när jag började osv.

(Klicka på bilderna för större bild)


      

           Before!                         During  !                             Done!


Nu ska vi åka hem till svärmor/svärfar och hitta på något med killarna, jag har laddat kameran så idag ska det fotas en hel del, jag bloggar ikväll & lägger upp förhoppningsvis massa bilder   


Jo just det, idag hörde jag äntligen av min förstfödda prins, 8 dagar efter att han åkt iväg till kollot, och det var mycket för att hans pappa med familj skulle åka ut dit och hälsa på. Av någon anledning så har dom inte fått sina mobiler, dom ska vanligtvis få ha mobilen i 1 timme varje kväll då man kan ringa hem eller att vi kan ringa honom och det har dom inte fått och det GILLAS INTE av mig & det kommer dom att få veta.....

Nä nu ska vi åka, hare så bra i det här konstiga vädret som vi har idag, vi hoppas   tittar fram till eftermiddagen iallafall.... kramen


 

Presentation

Dagens ord....

Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you,
but no one can walk it for you.

Mixpod

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksräknare

besöksräknare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards