mariamaruschka

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Maria Forsberg - 20 juli 2011 21:24


Nu har jag kollat runt hur mkt som helst när det kommer till att göra egna smycken. Något som skulle vara riktigt snyggt är ju när man stansar en tag eller graverar in något namn eller ord. Men jag tycker inte att jag hittar någon bra sida/or där man kan hitta vart man kan köpa stansar eller gravyrpenna?

Någon som vet och har några bra tips??

Please please pleaasssseee....


 

Av Maria Forsberg - 20 juli 2011 06:35


till semestern, det har jag nu, 2 dagar kvar om jag inte behöver jobba på fredag =)

Det ska verkligen bli skönt att få vara lite ledig eller lite jag ska vara ledig i hela 4 sköna veckor & jag har beställt massor av sol, förra året hade jag semester samtidigt fast med diff på en vecka och då var det inte så roligt väder.

Men skönt ska det bli i vilket fall som helst oavsett väder....

Nu måste jag åka till jobbet för att komma ännu en dag närmare SEMESTERN!   


 

Presentation

Dagens ord....

Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you,
but no one can walk it for you.

Mixpod

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksräknare

besöksräknare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards