mariamaruschka

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Maria Forsberg - 15 juli 2011 15:30


Idag ska Mattias & jag , våra 2 äldsta killar & Mattias systerson Kricke ut och äta på grekisk restaurang, det ska bli såååå himla gott!

Först var det tänkt så att det bara var jag & Mattias som skulle gå ut och äta men eftersom Kricke har varit en sån pärla den här veckan och hjälp oss med våran groda på dagarna så tänkte vi att han självklart skulle få följa med som ett litet tack.

Mattias & jag har varit på den här restaurangen 1 gång tidigare å det är bra mat och mkt mat för pengarna. Helt klart ett ställe jag varmt rekommenderar om man är sugen på grektiskt & är på söder.

Jag kommer att lägga ut bilder från kvällen & vad restaurangen heter (för det kommer jag självklart inte på just nu.. =) 


 

Av Maria Forsberg - 15 juli 2011 06:40

Jag & Mattias kollade på den nya Irene Huss filmen igårkväll, den som vakar i mörkret och jag måste säga att jag tycker att den var bra, jag gillar dom svenska deckarna oftast men ibland kan filmerna vara för uppenbara att man fattar direkt vem som är mördaren & vad som händer och det gjorde man inte riktigt i den här filmen, mördaren kanske men inte allt annat som hände i upplösningen.. jag tycker ni ska se filmen, mitt filmtips till er.

Någon som har ett annat bra filmtips??

 


 

Presentation

Dagens ord....

Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you,
but no one can walk it for you.

Mixpod

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksräknare

besöksräknare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards