mariamaruschka

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Maria Forsberg - 27 februari 2011 08:10

I fredags gjorde jag naglar på en kompis lillasyster, det var min lilla mamma som hade skvallrat att jag hade sakerna och gjorde på mig själv.. =)

Och då ville hon att jag skulle göra på henne fast jag INTE är utbildad och resultatet inte blir helt detsamma, så det var ju roligt att få prova på och göra på någon annan, det är ju helt klart lättare än att göra på sig själv, och övning ger mer färdighet   .

Men det här är helt klart något som jag kan tänka mig att gå en utbildning på....

 

Såhär såg naglarna ut när jag började....

Och sen ett bra tag efter såg dom ut såhär....

Och sen var vi ju självklart tvugna och ta en lite mer "cool" bild på naglarna....

 

Nu ska jag ta och göra lite frukost och överraska min älskling med.

 

              

Presentation

Dagens ord....

Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you,
but no one can walk it for you.

Mixpod

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksräknare

besöksräknare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards