mariamaruschka

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Maria Forsberg - 1 februari 2011 21:02

Måste ju självklart gratta min stora kärlek här i livet på hans födelsedag..   

Jag är verkligen sååå glad att vi träffades för snart 8 år sedan, mycket har hänt, 3 underbara pojkar och mycket mer kommer säkert att hända dom närmsta åren. Jag hoppas att vi kommer att få många, många fler år tillsammans, du är mitt liv och min kärlek. Jag och barnen älskar dig över allt annat. You rock ouer world..   

Min stora kärlek  Mattias   

Jättestort grattis på födelsedagen, vi love you....

     

Av Maria Forsberg - 1 februari 2011 19:49

jag började morgonen med att bli väckt vid 03.55 av virvelvinden för att han är magsjuk IGEN, vi fick ju iallafall 1 vecka då alla fick vara friska. Jag är så trött på alla sjukdomar, det här är andra gången han är magsjuk på 5 veckor därimellan har han även haft vattkoppor, suck...

Men nu har det gått över 12 timmar sen sista gången så jag håller både fingrar och tår om att det är över för den här gången med.

 

Dagens middag blev:

  

Hemlagade pannbiffar med egna klyftpotatisar, gräddsås, gurka & lingonsylt.

 

    

Presentation

Dagens ord....

Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you,
but no one can walk it for you.

Mixpod

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksräknare

besöksräknare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards