mariamaruschka

Direktlänk till inlägg 2 april 2011

skor, naglar & nya solglasögon.. =)

Av Maria Forsberg - 2 april 2011 08:13

Nu måste jag lägga upp lite bilder känner jag   .

Förra lördagen när jag var på bio med mina killar så var vi även på jakt efter nya gummistövlar till grodan och jag har mina affärer där jag går och tittar först, så först var vi på ett ställe och det var där jag såg skorna som jag senare köpte, men ibland behöver jag tid att tänka och känna efter om jag verkligen gillar skorna och det gjorde jag verkligen och nu är jag inne på att kanske ska jag ha dom på bröllopet som Mattias & jag ska på i september. Vad tycker NI??

Skorna köpte jag på deichmann, ni kan gå in & kolla deras hemsida på:  www.deichmann.se

         

Framifrån                  Sidan                  
            Närbild på detalj


Och som jag skrivit i ett tidigare inlägg så gillar jag även solglasögon och ska samla och köpa ett par på varje ställe utomlands dit jag åker.   

Men dom här köpte jag bara för att jag tycker att dom är så snygga. Bilderna blev inte dom bästa men man får iallafall en liten hum om hur dom ser ut....

      

Framifrån                           Sidan


Och sist men inte minst så har jag gjort nya naglar på mig själv   . Och det här blev resultatet, vad tycks?

        

Som sagt jag har ingen utbildning för det och dom duger för mig, känns mkt fräschar nu om händerna..   

Nu tänker jag gå & göra mig iordning för senare ska vi hem till Anna & Roger på middag och vi ska GRILLA, mums såååå gott....  


 

  


 
 
Mormor

Mormor

3 april 2011 10:32

Skorna är snygga sen beror det på vad du ska ha för kläder på bröllopet. Vem ska gifta sej?
Ha en bra söndag och kramar till er alla från mormor/gammo

http://URL

Maria Forsberg

4 april 2011 07:04

Det är ett dubbelbröllop vi ska på och det är vänner till mattias. kram

 
Ingen bild

Mamma

4 april 2011 23:06

Skornaär fina, passar säkert till klänningen...bra köp!!!Fina naglar blev det också...puss puss

Maria Forsberg

5 april 2011 06:50

Tack. puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Forsberg - 14 november 2012 20:09

är kanske något man skulle göra.... =) Jag älskar verkligen att få skriva av mig här på bloggen men som det märks så har jag inte gjort det på över 1 år, men det ska jag ta tag i nu..     ...

Av Maria Forsberg - 1 september 2011 16:35

sitter med min nutrilett i handen och väntar på att tiden ska gå så att jag snart får gå hem. Man kan nästan säga att jag tar lite helg redan nu, imorgon ska jag nämligen börja gå hos logopeden med mina 2 yngsta killar. Virvelvinden kommer jag åk...

Av Maria Forsberg - 1 september 2011 09:31

Jag gjorde verkligen städningen igår, gud vad skönt det känns idag, härlig känsla att komma hem till nystädat.   Min morgon började med KAOS, så fort Mattias gått utanför dörren, började grodan & virvelvinden käbbla, kättra på varandra, retas, yo...

Av Maria Forsberg - 31 augusti 2011 14:45

Det här är nog den bästa låten just nu enligt mig, jag gillar ju det mesta som Petter gör men dom här låtarna är det ändå något speciellt med jag gillar ju även låten längesen som han gör ihop med Veronica Maggio, jag gillar stuket på låtarna, så enj...

Av Maria Forsberg - 31 augusti 2011 14:13

måste jag göra när jag kommer hem. Blääää! Idag går jag hem redan vid 3, grodans fritids har APT möte och stänger därför tidigare och nu är det min tur att bidra, Mattias hämtade igår då det var APT möte på virvelvindens förskola. Och då tänkte j...

Presentation

Dagens ord....

Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you,
but no one can walk it for you.

Mixpod

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksräknare

besöksräknare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards