mariamaruschka

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Maria Forsberg - 7 april 2011 18:20

Haha fan vad häftigt. Jag var igår och läste runt lite på andras bloggar och då var det en tjej som hade mixpod på sin sida tyckte det var jättehäftigt så jag har suttit och pulat lite med det idag och lyckades få till den så att den faktiskt även fungerar på min blogg. Nice och komma in på någons blogg och kunna få lyssna lite på musik också inte helt fel tycker jag   .

Hoppas ni gillar lite av min musik som jag lagt in...   


 

Av Maria Forsberg - 7 april 2011 06:51

Jag har verkligen en riktig goding till son. Imorse när han skulle ta sitt pencillin som han tycker smakar blä (vilket jag förstår och det gör säkert alla som själva smakat på kåvepenin) så berättade jag för honom när jag var liten och också hade massa öroninflammationer och fick äta medicin att jag fick en vit äcklig sak som var hur tjock som helst och jag kan än idag komma ihåg hur äcklig jag verkligen tyckte att den var, den gav rediga kväljningar. Men åter till saken det här berättar jag för grodan och då säger han: "Mamma jag önskar att jag var där hos dig då, då skulle jag ha hållit om dig hela natten så du inte behövde vara ledsen".

Gissa om det värmde, jag blir så glad när man får sånna små kommentare ibland, han har helt klart gjort min dag idag. Mitt älskade lilla   .


 

Presentation

Dagens ord....

Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you,
but no one can walk it for you.

Mixpod

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksräknare

besöksräknare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards