mariamaruschka

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Maria Forsberg - 4 april 2011 16:14

Nu har jag varit på en anställningsintervju idag på ett jobb som jag verkligen verkligen skulle vilja ha. Ibland känner man mer för vissa jobb och det här är ett sånt jobb.


Sen hade det ringt en man ifrån ett bemanningsföretag i fredags som jag ringde upp och dom verkade jätteintresserade och han ville träffa mig redan imorgon   .

Det skulle verkligen vara så nice att få ett jobb nu, jag är verkligen trött på att gå hemma och söka, söka och söka jobb. Nä nu vill jag ha jobb och få komma ut och få arbetskamrater. Helt enkelt bli bara Maria just då och inte bara mamma.


 

Av Maria Forsberg - 4 april 2011 07:06

Idag är det BARA 1 vecka kvar tills Mattias och jag åker till Barcelona   , det ska bli så himla skönt med lite miljöombyte och VÄDER ombyte. Kollade precis vädret för barcelona den här veckan idag ska dom har 21 grader, sol med lite molningt men resten av veckan ska dom ha mellan 22-24 grader & stålande    bara att hoppas att det vädret håller i sig tills vi kommer.


Och min flygrädsla har börjat göra sig påmind redan, tidigare så har den inte kommit förns jag ska gå ombord på planet men nu kom den natten till lördagen, vaknade vid 03 och kunde inte somna om utan låg bara och tänkte på att jag snart skulle flyga. Men jag tror att varför jag är mer orolig den här gången är för att dom tidigare gångerna så har vi flugit drygt 2 timmar och det känns som den tiden bara flyger förbi det går så fort men nu ska jag flyga i nästan 4 timmar det dubbla mot tidigare och då går ju inte tiden lika fort.

Men det kommer nog att gå bra hoppas jag. Jag kommer absolut att försöka blogga varje kväll från barcelona och lägga upp MÅNGA bilder på vad vi ser & gör.


 

Presentation

Dagens ord....

Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you,
but no one can walk it for you.

Mixpod

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksräknare

besöksräknare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards