mariamaruschka

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Maria Forsberg - 25 juni 2011 18:24

Jag var på riktigt dåligt humör igår när jag vaknade, en tickande bomb för att vara exakt, det var länge sen jag var så arg, irriterad och förbannad, ALLT var fel så till en början tänkte jag ställa in allt mitt midsommarfirande.

Men så blev det inte och det var väl tur det för jag hade riktigt trevligt med god mat och mina goa vänner och familj.   

Dagen började med att jag, Mattias och virvelvinden åkte till Willys och handlade.

        

Virvelvinden & pappa       Virvelvinden i shoppingvagnen....

Något som virvelvinden älskar att göra när vi är på Willys är att åka helikoptern vid ingången/utgången. Så här lycklig blev han igår.. =)

      


När vi kom hem var det bara att göra sig iordning och packa ner sakerna som vi skulle ha med oss hem till Anna & Roger för lite midsommarfirande.

Dom är inte många men här kommer några kort ifrån min midsommar.

      

Anna gör tzatziki     Männen grillar               Jeanette & Annelie


Jag tror inte att vi var hemma förns vid 00.30 på natten och lite sovmorgon fick jag allt, virvelvinden vaknade inte förns kl 08.20 och det har nog ALDRIG hänt tidigare.. =)


 

Presentation

Dagens ord....

Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you,
but no one can walk it for you.

Mixpod

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksräknare

besöksräknare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Bloggvärde

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards